آرشیو اخبار

عناب بخوریم

عناب بخوریم

عناب میوه‌ و خوراکی بسیار قدرتمندی است که برای سلامتی میلیون‌ها آدمی که ارزش واقعی آن را می‌دانند، فواید فراوانی به ارمغان می‌آورد.

ادامه مطلب

پذیرش مقاله عضو گروه پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در نشریه تحقیقات گیاهان دارویی ایران

مقاله عضو گروه پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی  با عنوان"بررسی تنوع ژنتیکی، خصوصیات مورفولوژیکی و فیتوشیمیایی اندام های مختلف اکوتیپ های عناب" در "نشریه علمی پژوهشی دوماهنامه تحقیقات گیاهان دارویی و معطر ایران" مورد پذیرش قطعی قرار گرفت.

ادامه مطلب
نگذاریم عناب هم برود
دغدغه های برگزار کنندگان همایش ملی عناب:

نگذاریم عناب هم برود

کاشت  عناب ، به عنوان یکی از محصولات بومی خراسان جنوبی با قدمتی چند هزار ساله  یکی از راه های  کسب درآمد کشاورزان استان است. خراسان جنوبی تولید کننده ۹۶ درصد عناب کشور می باشد و کیفیت عناب این منطقه، در دنیا منحصر به فرد است. ب

ادامه مطلب

از سیر تا پیاز خواص عناب

مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: عناب به دلیل وجود مواد قندی به میزان ۳۶.۷۴ در عناب تازه و ۷۱.۷۷  درصد عناب خشک و نیز مواد پروتئینی و مواد لعابی فراوان از نظر غذایی اهمیت ویژه‌ای دارد و به صورت تازه و خشک مصرف می‌شود.

ادامه مطلب
سمینار آموزشی بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده برگزار شد
به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی؛

سمینار آموزشی بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده برگزار شد

به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سمینار آموزشی بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور "غلامحسین دوانی، عضو شورای پژوهشی تحقیقاتی سازمان امور مالیاتی ایران"، امروز، ۸ دی ماه در بیرجند برگزار شد

ادامه مطلب