به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی؛

سمینار بزرگ دیدار با موفقیت در بیرجند برگزار شد

۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۶ کد : ۹۵۵۹ پژوهشی
تعداد بازدید:۷۷۹
به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سمینار «دیدار با موفقیت» با حضور احمد حلت با حضور ۳۸۰ نفر در بیرجند برگزار شد.
سمینار بزرگ دیدار با موفقیت در بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، لیلا محمودی اظهار کرد: سمینار بزرگ «دیدار با موفقیت»، به عنوان سی و ششمین برنامه دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی با هدف ارتقای توانمندی فردی و خودشناسی بانوان توسط جهاددانشگاهی و با همکاری دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: این سمینار با هدف ایجاد انگیزه برای بهترزیستن و تقویت روحیه امیدواری و توسعه نشاط اجتماعی در بین بانوان برگزار شد.

احمد حلت، دکترای روانشناسی بالینی در این همایش در مورد رازهای موفقیت، اظهار کرد: اصلاح کلام و فکر، بالابردن معیارها و شاد زیستن و زندگی در اکنون جاودانه از رازهای موفقیت است.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن به موفقیت ابتدا باید تصویر درستی از خود داشته باشیم، تصریح کرد:   زندگی روزمره ما هیجاناتی مثل خوشحالی، دوست داشتن و شادکامی در مقابل ترس، تنفر، خشم، بیزاری، متاسفانه سهم کمتری دارد   و انسان کارآمد باید موازنه‌ای بین دو طیف احساسات ایجاد کند.

دکترای روانشناسی تربیتی یادآور شد: هیجانات منفی باعث محدود شدن تفکر و عمل می ‌شود، اما انرژی مثبت، گسترش تفکر آدمی و احساس خوشایند را در پی دارد. 

 

text to speech icon

کلید واژه ها: معاونت پژوهشی سمینار دیدار با موفقیت احمد حلت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی