ضرورت بهره گیری از ظرفیت های جهاددانشگاهی در شهرستان نهبندان

۰۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۰ کد : ۹۰۸۵ آموزشی
تعداد بازدید:۹۱۸
فرماندار نهبندان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در این شهرستان تاکید کرد.
ضرورت بهره گیری از ظرفیت های جهاددانشگاهی در شهرستان نهبندان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی،  مجید بیکی در بازدید از ایسنا و دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: فرمانداری نهبندان آمادگی دارد با انعقاد تفاهم‌نامه‌ مشترک با جهاد دانشگاهی در راستای انجام اقدامات مختلف گام بردارد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی پتانسیل‌های بسیاری دارد که می‌توان با ایجاد همکاری و تعامل از این ظرفیت‌ها در شهرستان نهبندان نیز بهره برد.

فرماندار نهبندان به فعالیت ایسنا نیز اشاره کرد و ادامه داد: این خبرگزاری توانسته با انتشار اخبار اطمینان بخش در راستای آگاهی بخشی درست در جامعه گام بردارد.

جلال‌الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: مرکز گردشگری دانشجویان اردوهایی را با موضوعات مختلفی از جمله اردوهای ایران مرز پرگهر، اردوهای کویرنوردی «دریای خاک»، اردوهای کو‌ه‌نوردی «گنبد گیتی» و اردوهای محیط زیستی «بوم گشت» در طول سال برگزار می‌کند.

وی با تاکید بر اجرای اقدامات مشترک با فرمانداری نهبندان، یادآور شد: شهرستان نهبندان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کم نظیر گردشگری دارد که با تعامل با مرکز گردشگری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می‌توان به معرفی این ظرفیت‌ها پرداخت.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی شهرستان نهبندان