به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار می شود؛

سمینار « دیدار با موفقیت » با حضور دکتر احمد حلت

۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۳ کد : ۸۷۳۴ پژوهشی
تعداد بازدید:۱۵۱۱
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری سمینار « دیدار با موفقیت » با حضور دکتر احمد حلت در سوم تیرماه جاری خبر داد.
سمینار « دیدار با موفقیت » با حضور دکتر احمد حلت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، لیلا محمودی، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی  گفت: سمینار “دیدار با موفقیت” با حضور دکتر احمد حلت و با هدف ایجاد انگیزه برای بهترزیستن و تقویت روحیه امیدواری و توسعه نشاط اجتماعی در میان بانوان روز دوشنبه سوم تیر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد ویژه بانوانی برگزار می شود که به فرداهای روشن امیدوارند و در تلاش هستند راه هایی برای رشد و توسعه فردی خود بیایند و خانواده شان را در مسیر شادمانی هدایت کنند.

مسئول هماهنگی دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: از “رازهای شاد زیستن، چگونه با سرمایه محدود بتوانیم کسب و کار خانگی راه بیندازیم؟ چگونه با انرژی خوارها رفتار کنیم؟ چگونه انرژی های مثبت مان را چند برابر کنیم؟ چگونه از مقایسه خود با دیگران پرهیز کنیم؟ و با کسب هر موفقیت خود را تشویق کنیم؟ “ در این سمینار گفته خواهد شد.

وی گفت: سمینار بزرگ « دیدار با موفقیت»، به عنوان سی و ششمین برنامه دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی با هدف ارتقای توانمندی فردی و خودشناسی بانوان توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار می شود.

محمودی با اشاره به اینکه افسردگی و  عدم خودباوری بانوان و به ویژه مادران اثرات سوء گسترده ای را در ساختار اجتماعی به جای می گذارد، بیان کرد:  مادری که در  باور کردن “خویشتن خود” ناتوان است چگونه می تواند کودکان و فرزندانی با اعتماد به نفس و عزت نفس را به جامعه تحویل دهد؟!

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی عنوان کرد: آموزش بانوان و مادران پیش نیاز توسعه و ترقی جوامع است و هر اندازه تعداد بانوان آگاه، امیدوار و شاد در جامعه افزایش پیدا کند، شاهد جامعه ای سالم تر و موفق تر خواهیم بود.

محمودی با بیان اینکه بازده نهایی آموزش ها و خدمات بهداشتی و رفاهی که به زنان ارائه می شود بیش از مردان است و زنان نقش مهمی در ارتقای بهداشت، سلامت، پیشرفت فرزندان و تحویل جوانان توانمند و سالم به جامعه دارند، گفت: نتایج تحقیقات انجام شده گواهی می دهد، نرخ افسردگی در میان زنان شیوع بیشتری نسبت به مردان دارد، توجه ویژه به این موضوع و  برنامه ریزی جهت توسعه زیرساخت های گسترده فرهنگی با هدف کاهش افسردگی و گسترش فرهنگ مثبت اندیشی مورد نیاز استان و ضرورت امروز بانوان خراسان جنوبی است.

محمودی تاکید کرد: شایسته است مردان جامعه ما آموزش همسران و دختران خود را به عنوان یک ضرورت در داشتن خانواده ای شاد و سالم مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: بانوان تحت حمایت سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان، انجمن حمایت از بیماری های خاص و افراد تحت پوشش موسسات خیریه گروهی از میهمانان این سمینار خواهند بود.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی سمینار “ دیدار با موفقیت” را فرصتی ارزشمند برای بانوان استان دانست و افزود: علاقه مندان برای تهیه بلیت حداکثر تا تاریخ 29 خرداد به جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی به آدرس: خیابان پاسداران، میدان قدس و فرهنگسرای ابن حسام جهاد دانشگاهی واقع در خیابان معلم -تقاطع خیابان 15 خرداد حدفاصل میدان ولی عصر (عج) مراجعه نمایند.

محمودی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32219356 الی 58 تماس حاصل نمایند.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: سمینار دیدار با موفقیت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی دکتر احمد حلت