در آستانه فرا رسیدن ۱۶ مرداد؛

جهادگران جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با شهدا تجدید میثاق کردند

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۱ کد : ۶۰۷۰۲ عمومی
تعداد بازدید:۲۹۱
در آستانه فرا رسیدن ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، جهادگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با حضور بر مزار شهدای گمنام با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
جهادگران جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، در آستانه 16 مرداد، چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی جهادگران جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدی، مشاور استانداردر امور روحانیت با حضور در بوستان شهدای گمنام با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام محمدی گفت: شهدا در اعلی علیین جایگاه دارند و ما  هر چه داریم به برکت خون شهدا به ویژه جوانانی است که با وجود سن و سال اندک، قدم در مسیر ایثار و شهادت گذاشتند.

مشاور استاندار در امور روحانیت بیان کرد: قدرت بالای نظامی ایران به خاطر جان فشانی و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان است.

وی ضمن گرامیداشت 16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، گفت: اقدامات و فعالیت های جهاد دانشگاهی موجب امیدبخشی در جامعه است.

مشاور استاندار در امور روحانیت با اشاره به اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن دارد و توانسته اقدامات بسیار خوبی در زمینه تولید، صنعت و کشاورزی انجام دهد، یادآور شد: این نهاد توانسته است پیوند موفقی بین علم و دانش با تولید و اقتصاد برقرار کند.

حجت الاسلام محمدی  با اشاره به اینکه امروز صحنه نبرد از جنگ سخت تغییر پیدا کرده است، افزود: اکنون وظیفه ماست تا در عرصه های علمی و تولید، نظام و کشور را قدرت ببخشیم،

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایثار و شهادت به‌عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد، گفت: جهاد دانشگاهی 103 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی نهادی غیردولتی، عمومی و مولود انقلاب است که رسالتش کمک به رشد فرهنگ جامعه در کنار دانشگاه‌ها بوده است، یادآور شد: ین نهاد در طول چهل و سه سال فعالیت توانسته دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های علمی، فناوری، پزشکی، پژوهشی، تجاری‌سازی و فرهنگی داشته باشد.

text to speech icon