حضور جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی آیفارم

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷ کد : ۴۸۷۳۳ پژوهشی
تعداد بازدید:۵۶۰
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از معرفی مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با برند «بیرناب» در پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آیفارم خبر داد.
حضور جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی آیفارم

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، در پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آیفارم (iFarm) که ظهر  دوشنبه 21  شهریورماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران افتتاح شد، گزیده‌ای از دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در بخش پاویون تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه با رویکرد صادرات محور و به‌منظور تقویت و ارتقاء تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌های ساخت داخل در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و بر همین اساس رایزنی، برنامه‌ریزی و هماهنگی با سفارت‌ها و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در کشور‌های عراق، قطر، عمان، امارات، کویت، روسیه، هلند، آلمان، ترکیه، چین، افغانستان و کشور‌های حوزه اوراسیا انجام‌شده است تا  از مقامات بلندپایه و هیات‌های تجاری برای بازدید، برگزاری میز تخصصی و جلسات بی تو بی در این رویداد بین‌المللی دعوت به عمل آید.

مهدی ابراهیمی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به معرفی مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با برند «بیرناب» در این نمایشگاه اظهار کرد: مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک خراسان جنوبی در حدود دو سال فعالیت خود توانسته است سهم قابل توجهی در معرفی محصولات مزیت دار استان به بازارهای داخلی داشته باشد و هدف گذاری ما عرضه فرآورده های غذایی و دارویی حاصل از این محصولات به بازارهای جهانی است.

وی افزود: این مرکز با فرآورده های فراسودمند عناب و زرشک، ثبت اختراعات، طرح های شاخص نوآورانه  عناب و زعفران و بسته بندی نوآورانه محصولات استراتژیک استان در نمایشگاه حضور دارد.

سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ضمن تأکید بر ماموریت جهاد دانشگاهی در حمایت از نخبگان کشور تأکید کرد: مشارکت فعال دانشجویان نخبه زیست بوم نوآوری گیاهان دارویی استراتژیک واحد خراسان جنوبی و فراهم سازی شرایط حضور نمایندگان آنها در این نمایشگاه از دیگر اقداماتی است که در جهت حمایت و معرفی ظرفیت های نخبگانی استان خراسان جنوبی در حوزه  کشاورزی استان خراسان جنوبی صورت گرفته است.

گفتنی است که علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه 1401 ساعت ۱۰ الی ۱۷ به مرکز نمایشگاه های بین‌المللی شهرآفتاب مراجعه کنند.

text to speech icon