در قالب طرح ارمغان مهر انجام شد؛

بازدید دانشجویان از خانه سالمندان بیرجند

۰۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۱ کد : ۴۳۹۴۵ فرهنگی
تعداد بازدید:۶۴۲
مدیر اجرایی شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از بازدید دانشجویان عضو کانون مهر باران سازمان دانشجویان خراسان جنوبی در قالب طرح عیادت و هم‌نشینی انارانه(ارمغان مهر) از خانه سالمندان بیرجند خبر داد.
بازدید دانشجویان از خانه سالمندان بیرجند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی،
عفت خسروی اظهار کرد: اعضای کانون مهر باران سازمان دانشجویان خراسان جنوبی برای سالمندان خانه سالمندان بیرجند یک روز شاد را رقم زدند.
وی با اشاره به اهداف و ضرورت‌ برگزاری طرح عیادت و هم‌نشینی انارانه(ارمغان مهر)، اظهار کرد: ترویج روحیه‌ دگردوستی و مسئولیت‌پذیری در قبال دیگران و تقویت و اشاعه فرهنگ مهرورزی و انسان‌دوستی از اهداف این طرح است.
خسروی ادامه داد: دیدار و عیادت از فراموش‌شدگان و کسانی که شاید نیازمند توجه بیشتر از سوی جامعه باشند، هم زمینه‌ای برای پاسداشت مقام انسانیت بوده و هم بستری مناسب برای تقویت همدلی و یادآوری محذوفانی که شاید حقی بر گردن جامعه داشته باشند.
وی یادآور شد: این رویداد می‌تواند حداقل در قالب یک بازدید عصرگاهی برگزار شود عیادت از افرادی که در هر یک از مراکز فعال (خانه سالمندان، آسایشگاه جانبازان، مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ...) تحت نظر بهزیستی و یا هر مرکز معتبر دیگری صورت پذیرد.

text to speech icon