افتتاح اولین فروشگاه تولیدات پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۸ کد : ۳۴۱۸۶ اشتغال
تعداد بازدید:۱۵۰۶
اولین فروشگاه تولیدات پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی امروز، ۱۱ مردادماه افتتاح شد
افتتاح اولین فروشگاه تولیدات پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، اولین فروشگاه تولیدات پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ذیل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی استان در بیرجند افتتاح شد.

مجتبی ابراهیمی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گفت: در این فروشگاه محصولات بیش از 100  نفر از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که زیر نظر پیشران فعالیت دارند، به فروش می رسد.

وی بیان کرد: این محصولات در حوزه صنایع دستی و تولیدات غذایی به بازار فروش تحت عنوان برند ملی (ohop)  برگرفته از (one home one product)  عرضه می شود.

ابراهیمی در حاشیه  این مراسم با تاکید بر اینکه تمرکز این طرح بر توانمندسازی متقاضیان است، گفت: بخش سوم و مهمترین این الگو که در حال اجراست، فاز اتصال به بازار است که بعد از بررسی کمی و کیفی محصول، بسترسازی مناسب محصول برای عرضه موفق به بازار در قالب حضوری و الکترونیکی دنبال می شود

وی یادآور شد: با توجه به نقش و اهمیت کسب و کارهای خانگی در رشد تولید و کمک به چرخه اقتصادی کشور، مشاغل خانگی باید جایگاه واقعی خود را در اقتصاد خانوارها پیدا کرده و نهادهای متولی نیز به توسعه آن کمک کنند.

text to speech icon