در این آزمون، شرط بومی گزینی لحاظ نشده است؛

برگزاری آزمون استخدامی شرکت پگاه اصفهان

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۹ کد : ۲۷۳۸۵ آموزشی
تعداد بازدید:۱۵۳۶
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین متقاضیان مرد واجد شرایط، با برگزاری آزمون استخدام کند.
برگزاری آزمون استخدامی شرکت پگاه اصفهان

احمد عبدی پور اظهار کرد: این آزمون استخدامی با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در ۱۱ رشته شغلی مختلف از دیپلم تا کارشناسی ارشد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون استخدامی شرط بومی گزینی لحاظ نشده است. افزود: ۵۷ نیرو در مشاغل متصدی تولید، انباردار و لیفتراکچی، تکنسین تولید، کارشناس تولید، تکنسین برق، تکنسین مکانیک، تکنسین آزمایشگاه، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس کیفیت، کارشناس امور مالی و کارشناس امور بازرگانی جذب خواهند شد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با بیان اینکه آزمون جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت شیر پگاه اصفهان در تاریخ یک اسفند ماه برگزار می شود، تصریح کرد: ثبت نام این آزمون از تاریخ یک بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد.

عبدی پور خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون می توانند برای  کسب اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و تخصصی داوطلبان، مواد آزمون و مراحل ثبت نام به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی  www.hrtc.ir مراجعه کنند.

وی در خصوص برگزاری این آزمون اظهار کرد: تمام سوالات مواد آزمون عمومی شامل فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL )، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی (اقتصادی، اجتماعی، بینش اسلامی) و هوش و استعداد تحصیلی و مواد آزمون اختصاصی بر اساس شغل انتخابی و طبق جدول موجود به صورت چهار گزینه ای است.

عبدی پور گفت: پیش بینی می شود، نتایج مقدماتی آزمون حداکثر بعد از ۱۰ روز بعد از آزمون اعلام شود و افراد با ۳ برابر ظرفیت برای مصاحبه و سایر مراحل برگزاری آزمون به شرکت پگاه معرفی می شوند.

text to speech icon