در کارگاه پرسونال برندینگ مطرح شد؛

برندی که نامش شما هستید

۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱ کد : ۲۲۳۷۸ پژوهشی
تعداد بازدید:۶۱۷
کارگاه پرسونال برندینگ امروز، ۱۵ شهریورماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد .
برندی که نامش شما هستید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، لیلا محمودی، مدرس کارگاه پرسونال برندینگ گفت: پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی یک فرایند همیشه زنده است که در آن سعی می شود افراد از طریق افزایش خودآگاهی و شناخت توانمندی­­ها حضور معنادارتری داشته باشند. در پرسونال برندینگ روش­ها و تکنیک های کشف استعداد­های خاص و منحصر بفرد هر شخص توسط خودش بیان می­شود و در گام دوم از اصول و مبانی برندسازی برای ارائه و شناساندن آن توانایی به دنیای اطراف استفاده می شود.

وی اظهار کرد: موضوع پرسونال برندینگ، مفهومی کاربردی در حوزه بازاریابی است و به دنبال کشف توانمندی خاصی در افراد است که آن فرد را از دیگران متمایز می کند و  فعالیت­های نظامندی را برای کسب درآمد از  وجه تمایز آن فرد با دیگران پیشنهاد میدهد.

محمودی ادامه داد: پرسونال برندینگ ( برندسازی شخصی ) فرایندی است که طی آن، افراد و تخصصشان مثل برندهای تجاری علامتگذاری می‌شوند و زمانی سازمان­ها از برندسازی شخصی پرسنل خود بهره مند می شوند که بین برند سازمانی و پرسونال برندینگ کارکنان و مدیران، ارتباط معنادار، همخوان و مکملی وجود داشته باشد و البته این بدان معناست که افراد دقیقا در جایگاه خودشان و مناسب با استعدادها و علایقشان قرار بگیرند.

کارشناس ارشد بازاریابی بیان کرد: در ادبیات بازاریابی پرسونال برندینگ، مفهوم ناب و جدیدی است و متخصصان این حوزه معتقدند، ایجاد و توسعه برند شخصی به عنوان یک ضرورت برای موفقیت فردی و سازمانی تبدیل شده است.

وی، پیامدهای مثبت ایجاد پرسونال برندینگ را جلب مشارکت های ارزشمند مرتبط و منطبق با ویژگی ها و مشخصات سازمانی و فردی، جلب اعتبار بیشتر فردی و سازمانی و معرفی نقاط قوت و توانمندی های فرد یا سازمان و حضور موثر تر در بازار عنوان کرد.

مدرس کارگاه پرسونال برندینگ یادآور شد: خلق برند شخصی هر فردی به عهده خود اوست.

text to speech icon