پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت ۱۶ مردادماه چهلمین سال تاسیس « جهاد دانشگاهی »

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۵ کد : ۲۱۳۵۵ عمومی
تعداد بازدید:۷۰۸
استاندار خراسان جنوبی به مناسبت ۱۶ مردادماه چهلمین سال تاسیس « جهاد دانشگاهی» پیامی صادر کرد.
پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت ۱۶ مردادماه چهلمین سال تاسیس « جهاد دانشگاهی »

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت 16 مردادماه چهلمین سال تاسیس « جهاد دانشگاهی پیامی صادر کرد. 

متن پیام بدین شرح است؛
 

باسمه تعالی

جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب اسلامی، پیشرفت های علمی و توفیقات فراوانی در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و... داشته است.

این نهاد انقلابی اقدامات خوبی را از ابتدای تاسیس تا امروز در کارنامه خود ثبت کرده و منجر به بروز و شکوفایی استعدادها در زمینه‌های مختلف شده ‌است و امروز شاهدیم که جهاد دانشگاهی بر اساس تدابیر و سیاست ‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، روز به روز بالنده‌تر شده و توانسته است ابعاد مختلف علمی و فرهنگی را در محیط‌ های آموزشی کشور به خوبی دنبال نماید.

فعالیت تخصصی در حوزه پژوهشگاه رویان، ارائه خدمات متنوع آموزشی، فعالیت های مختلف پژوهشی و تحقیقاتی، فعالیت های فرهنگی و پیشرفت های رسانه ای با راه اندازی خبرگزاری ایسنا و همچنین راه اندازی اولین خبرگزاری تخصصی قرآن و... بخشی از توفیقات این نهاد علمی بوده است.

اینجانب فرارسیدن شانزدهم مرداد، چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی را به کارکنان خدوم این نهاد انقلابی، جامعه دانشگاهی و مردم شریف استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال، توفیق روز افزون و دستیابی به قله‌های رفیع علم و فناوری را برای همه دانشگاهیان و جویندگان حکمت و معرفت مسألت دارم.

محمد صادق معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی

text to speech icon