برگزاری موفق آزمون استخدامی سه گانه به همت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۶ کد : ۱۹۹۷۷ آموزشی
تعداد بازدید:۹۱۳
آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، نهضت سواد آموزی و شرکت صنایع شیر ایران،  ۲۰ تیرماه در محل دانشکده علوم دانشگاه بیرجند برگزار شد
برگزاری موفق آزمون استخدامی سه گانه به همت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی رییس جهاددانشگاهی استان گفت:۳۵۲ نفر در آزمون‌های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران در خراسان جنوبی شرکت کردند.

وی بیان کرد: در آزمون آموزشیاران نهضت بر اساس مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل ۵۰ درصد نمره بر اساس ضوابط اعلام‌ شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است، اما در آزمون‌های ثبت‌اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر بر اساس کسب بیشترین امتیاز (نمره فضلی) در شغل انتخابی و به منظور طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه‌های عمومی و تخصصی مبتنی بر چند برابر ظرفیت معرفی می شوند.

علیرضا معصومی، مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: طی دو روز گذشته محل برگزاری آزمون، سالن، صندلی ها، سرویس های بهداشتی و اتاق های مخزن کاملا ضدعفونی شده است.

وی افزود: خوشبختانه این آزمون دو ساعته با رعایت و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط تمامی شرکت کنندگان، ناظران و تیم اجرایی از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت، همچنین با حضور دکتر عقیلی، رییس مرکز بهداشت دانشگاه بیرجند بعنوان کارشناس بهداشت این آزمون تلاش شد تا دستورالعمل های بهداشتی در بالاترین سطح رعایت گردد.

وی با تاکید بر رعایت فاصله استاندارد بین صندلی ها و شرکت کنندگان ادامه داد: تمامی عوامل اجرایی بر این امر نظارت داشته و تمامی فرآیند و مراحل آزمون توسط عواملی که ماسک و دستکش داشتند، انجام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود استفاده از ماسک و دستکش توسط عوامل و داوطلبان، برای همه آزمون دهندگان نیز ماسک و دیگر اقلام بهداشتی موردنیاز مانند وسایل ضدعفونی تهیه و در دسترس ایشان قرار گرفت.

غلامرضا شهریاری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی نیز در بازدید از آزمون استخدامی با تاکید بر اینکه کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این آزمون رعایت شد، ادامه داد: ضدعفونی کردن حوزه های آزمون ، چینش صندلی‌های آزمون با فاصله استاندارد، استفاده از ماسک از جمله اقدامات بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این آزمون بود.

وی ضمن تشکر از مرکز ازمون جهاددانشگاهی استان، کیفیت برگزاری آزمون را بسیار خوب عنوان کرد.

مهدی مرتضوی، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون گفت: 76 نفر در ازمون استخدامی نهضت سواد آموزی شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون با کیفیت بسیار خوب در فضای مناسب و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

text to speech icon