توسط جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی؛

دوره های آموزش آنلاین آشنایی با سرمایه گذاری در بورس برگزار می شود

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷ کد : ۱۸۱۹۷ آموزشی
تعداد بازدید:۹۰۷
توسط جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، دوره های آموزش آنلاین آشنایی با سرمایه گذاری در بورس برگزار می شود
دوره های آموزش آنلاین آشنایی با سرمایه گذاری در بورس برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی، معاون آموزشی واحد گفت: دوره آشنایی با سرمایه گذاری در بورس با توجه به تقاضای روزافزون مردم به سرمایه گذاری در این بازار و با توجه به عدم امکان برگزاری دوره های حضوری،به همت جهاد دانشگاهی استان به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ثبت نام در این دوره های آنلاین محدودین سنی و مکانی نداشته و علاقمندان از سراسر کشور می توانند در این دوره های مجازی آنلاین شرکت کنند.

ابراهیمی افزود: در این دوره فراگیران با بازارهای مالی و بورس اوراق بهادار، نحوه خرید و فروش سهام بصورت آنلاین، اصطلاحات تخصصی مورد استفاده در بازار سرمایه، مدیریت و تشکیل سبد سهام و دریافت آن و سود سهام و روش های سرمایه گذاری اشخاص آشنا و مهارتهای لازم در این خصوص را آشنا خواهند شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: شرکت در این کلاسها  با گوشی یا لپ تاپ و از طریق برنامه adobe connect امکان پذیر می باشد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برای شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی پایان دوره جهاد دانشگاهی صادر خواهد شد،  اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام به آدرس www.jdrouyesh.ir/rooyesh مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره05632219001 تماس حاصل نمایند.

 

text to speech icon