راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک بیرناب

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴ کد : ۱۷۱۷۸ پژوهشی
تعداد بازدید:۸۹۲
مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک وبسایت بیرناب در جهت ارایه خدمات بهتر به علاقمندان خبر داد.
راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک بیرناب

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، حسین راغ آرا گفت: آموزش و فراگیری دانش و مهارت یک امر تعطیل ناپذیر است ولی با توجه به شرایط موجود کشور در مواجهه با ویروس کرونا که البته یک مسئله بین‌المللی است، امکان آموزش به صورت حضوری فراهم نیست ولی نباید این موضوع دلیلی بر فراموش کردن آموزش و یادگیری باشد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام که خانه‌نشینی و عدم حضور در اجتماعات مورد تاکید قرار دارد، می‌توان از فرصت ماندن در خانه به بهترین نحو استفاده کرد و به اموری که شاید هیچگاه در شرایط عادی فرصت پرداختن به آن‌ها را نداشتیم، بپردازیم، اظهار کرد: یادگیری مهارت یکی از اقداماتی است که در این ایام می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: آموزش مجازی و الکترونیک می‌تواند بهترین راهکار برای مهارت‌افزایی در این ایام باشد تا بتوانیم از فرصت پیش آمده استفاده بهینه را داشته باشیم.

راغ آرا ادامه داد: در عصر حاضر و بر اساس تجربه حاصل از آموزش در سالیان گذشته باید پذیرفت که آموزش الکترونیکی یک ضرورت محسوب می گردد، چرا که این روش بسیاری از محدودیت‌های معمول در آموزش فیزیکی را حذف کرده و با افزودن شرایط شبیه سازی شده کمک آموزشی، محیطی ایده‌آل و آرمانی برای انتقال اطلاعات آموزشی را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و یادگیری، وبسایت بیرناب اقدام به راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک کرده است تا بتواند با شیوه‌های جدید، پاسخگوی نیازهای آموزشی فراگیران و علاقه‌مندان باشد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32219102 تماس حاصل نمایند یا از طریق آدرس الکترونیکی www.e-birnab.ir از دوره‌های ارائه شده و جزئیات آن باخبر شوند.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: بیرناب birnab.ir جهاددانشگاهی خراسان جنوبی