چاپ مقالات همایش ملی عناب در مجله ترویجی زرشک و عناب

۰۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۱ کد : ۱۰۸۸۱ پژوهشی
تعداد بازدید:۸۸۱
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اظهارکرد: پیرو توافق صورت گرفته، امکان چاپ تعدادی از مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی عناب در شماره‌های اولیه "مجله ترویجی زرشک و عناب" فراهم شده است.
چاپ مقالات همایش ملی عناب در مجله ترویجی زرشک و عناب

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، محسن پویان با اشاره به برگزاری همایش ملی عناب در سوم شهریورماه جاری، افزود: این همایش با هدف معرفی آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی استادان، دانشجویان و محققان حوزه عناب، معرفی این محصول، خواص و کاربردهای آن در سطح ملی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیرو توافق صورت گرفته، امکان چاپ تعدادی از مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی عناب در شماره‌های اولیه "مجله ترویجی زرشک و عناب" فراهم شده است.

مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: مجله ترویجی زرشک و عناب، اولین مجله تخصصی ملی در زمینه ترویج پژوهش‌های کاربردی دو محصول استراتژیک زرشک و عناب است.

پویان یادآور شد: مجوز انتشار این مجله توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی در یکم آبان ماه 97 از شورای انتشارات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اخذ شده است.

 

 

text to speech icon

کلید واژه ها: چاپ مقاله همایش ملی عناب مجله ترویجی زرشک و عناب