برپایی نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا در بیرجند

۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۴ کد : ۳۹۱۱۱ اشتغال
تعداد بازدید:۱۷۶۲
مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا در راستای توسعه بازار محصولات پیشرانان شبکه‌های ایجاد شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان افتتاح می‌شود.
برپایی نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا در بیرجند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی گفت:  از آنجا که یکی از رسالت‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسعه بازار بوده و ایجاد بازارهای فیزیکی بخشی از اهداف طرح بوده، لذا با همکاری کارفرمای طرح و پیشرانان و مسئولین شبکه‌ها با تولیداتی که قابلیت عرضه برای شب یلدا داشته‌اند مانند ظروف لعابی و سرامیکی، پته، رومیزی‌های چاپی، میوه خشک، شمع، زیورآلات و، این نمایشگاه برپا می‌شود.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی افزود: در شبکه‌های مشاغل خانگی استان بیش از ۵۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند و کماکان آمادگی داریم تا افراد جویای کار را با تضمین ایجاد اشتغال در رشته‌های مزیت دار استان، به این شبکه ها متصل کنیم.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: این نمایشگاه، ۲۴ و ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۷:۱۵ تا ۲۱ واقع در فرهنگسرای ابن حسام جهاد دانشگاهی( تقاطع قدس و غفاری) فعال خواهد بود.

text to speech icon