آرشیو اخبار

ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی؛

دوره آموزشی مهارت‌های زندگی، کارآفرینی و اشتغال برگزار می‌شود

معاون آموزش و کار آفرینی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های عمومی کسب و کار، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی ویژه مددجویان کمیته امداد خبر داد.

ادامه مطلب

تصفیه خون با خرفه

عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: برای بذر گیاه خرفه خواص تصفیه‌کنندگی خون، رفع التهابات گوارشی، رفع سرفه و تسکین‌دهنده تشنگی، تقویت‌کننده قوای عمومی بدن و ضد کرم، بخصوص علیه کرم کدو مشخص شده است.

ادامه مطلب
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

وبینار فردای انقلاب برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر؛ وبینار فردای انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی در گذر زمان و دستاوردهای آن به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان خراسان جنوبی و با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و نهاد کتابخانه‌های استان و کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان شمالی و جنوبی برگزار شد.

ادامه مطلب

بهبود بیماری های پوستی با خارشتر

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خارشتر مسهل و مدر بوده و جوشانده غلیظ ریشه آن به‌عنوان دارو در درمان هموروئید بکار می‌رود، گفت: این گیاه همچنین به‌عنوان هضم‌کننده، مقوی و نیرو دهنده، در بهبود برونشیت، جزام و بیماری‌های پوستی نیز بکار می‌رود.

ادامه مطلب
پوشش، بخش مهمی از قاب زیبای فرهنگ و تمدن هر ملت است
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور:

پوشش، بخش مهمی از قاب زیبای فرهنگ و تمدن هر ملت است

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور اظهار کرد: لباس و پوشش از یک سو قطعه و عنصری از عناصر مهم فرهنگ و تمدن یک ملت است و اگر فرهنگ و آداب یک ملت را قاب تمام‌نمای ارزش‌ها هنجارها و آن را آداب و رسوم هر کدام یک ملت تلقی کنیم، قطعاً پوشش و لباس بخش مهم این قاب زیبا و چشم نواز است.

ادامه مطلب

رفع التهاب کبد با دارواش

مدیر گروه پژوهشی تولید و فرآوری مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه دارواش ملین، مدر و مقوی است ، گفت: این گیاه در رفع التهاب کبد و تسریع رشد مو نیز مؤثر است.

ادامه مطلب
آزمون های جذب همکاری داوری و میانجی‌گری شورای حل اختلاف برگزار شد
به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی ؛

آزمون های جذب همکاری داوری و میانجی‌گری شورای حل اختلاف برگزار شد

آزمون های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروی های افتخاری شورای حل اختلاف مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه امروز جمعه، یکم بهمن ماه سال جاری توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در استان برگزار شد.

ادامه مطلب