ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی؛

دوره آموزشی مهارت‌های زندگی، کارآفرینی و اشتغال برگزار می‌شود

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۶ کد : ۴۱۶۴۲ آموزشی
تعداد بازدید:۵۲۱
معاون آموزش و کار آفرینی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های عمومی کسب و کار، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی ویژه مددجویان کمیته امداد خبر داد.
دوره آموزشی مهارت‌های زندگی، کارآفرینی و اشتغال برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی،  مجتبی ابراهیمی در نشستی با معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: با توجه به پشتوانه علمی و تجربی جهاد دانشگاهی در اجرای دوره‌های کارآفرینی و دوره‌های تخصصی اشتغال محور، اجرای دوره آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی به گروه هدف تحت حمایت امداد با نظارت وزارت ورزش و جوانان از سوی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی همانند سایر دوره‌های آموزش مقدماتی اشتغال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت‌های عمومی فراگیران برگزار می‌شود.

معاون آموزشی جهاد انشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: توسعه و بهبود نگرش‌ها، مهارت‌ها و ارتقای توانایی‌های افراد مستعد اشتغال و انتقال دانش، اطلاعات و فرصت‌های نوین برای راه‌اندازی کسب و کار جدید به عنوان هدف غایی این دوره در نظر گرفته شده است.

text to speech icon