تاسیس آزمایشگاه جهاددانشگاهی؛ نتیجه تلاش جهادی و مدیریت تیمی

۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۱ کد : ۴۱۴۶۰ پژوهشی
تعداد بازدید:۵۲۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تاسیس آزمایشگاه جهاددانشگاهی در قاینات نتیجه مدیریت جهادی و کار تیمی و تلاش شبانه روزی است.
تاسیس آزمایشگاه جهاددانشگاهی؛ نتیجه تلاش جهادی و مدیریت تیمی

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی عصر امروز ۲۱ بهمن ماه در آیین افتتاح مرکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه قائنات اظهار کرد: اکنون در دولت انقلابی فعلی، مجلس، دولت و قوه قصاییه و تمام مسئولان شهرستان و استانی با یکدیگر و در کنار یکدیگر و به صورت جهادی تلاش می‌کنند. 

وی افزود: در نتیجه این تعاملات، اتفاقات مبارکی رقم خواهد خورد تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و روز به روز شاهد پیشرفت جامعه خود باشیم. 

طالبی با بیان اینکه این مکان با این تجهیزات پیش بینی شده و قطعا راه‌اندازی آن نیاز به پیگیری و تلاش داشته که در نتیجه این تلاش‌ها امروز افتتاح شد، تصریح کرد: خدماتی این چنین مورد نیاز جامعه بوده و لازم است ولی کافی نیست چراکه مردم قاینات حق بیشتری دارند. 

برات  زاده، فرماندار قاین نیز در این آیین با بیان اینکه مردم قاین نباید برای انجام آزمایش‌های کوچک مدت‌ها در صف بوده و یا مرکزی برای انجام امور پزشکی نداشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد. 

وی افزود: هنوز ظرفیت بیش از این‌هاست؛ خیران بسیار خوبی داریم و اکنون با یک کار تیمی با تلاش اثربخشی کار بزرگی انجام شده است؛ هرچه علم در دنیا وجود دارد مورد تایید دین ماست و باید در این زمینه کارهای بسیاری انجام شود. 

انتهای پیام

text to speech icon