ورود شایسته جهاددانشگاهی به حوزه‌های پزشکی

۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۵ کد : ۴۱۴۵۷ پژوهشی
تعداد بازدید:۴۶۰
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی اکنون در حوزه‌های مختلفی چون بهداشت و درمان، صنعت، توسعه و ترویج صنعت کشاورزی و سایر حوزه‌ها به صورتی شایسته ورود پیدا کرده است
ورود شایسته جهاددانشگاهی به حوزه‌های پزشکی


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی‌، عصر امروز ۲۱ بهمن در آیین افتتاح مرکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه قائنات اظهار کرد: از سه منظر می‌توان به این مرکز نگریست؛ یک نگاه توانایی استفاده از جوانان نخبه و مدیر و اعتماد به آنان است که جهاددانشگاهی برای راه اندازی این مرکز به این امر توجه بسیاری داشت. 
وی با بیان اینکه این اعتماد باعث می‌شود در جایگاه خدمت رسانی به مردم بهترین خدمات ارائه شود، تصریح کرد: قاینات پتانسیل این امر را دارد که مدیران جوان را در شهرستان درک کند. 
اسحاقی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در راستای اعتماد به جوانان و بانوان و خیران مادی و معنوی، بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک فرمانداری کوچک می‌تواند عمل کند و از مسئولان استانداری درخواست داریم به این فرمانداری کوچک با ظرفیت‌های بسیار توجه شایسته‌ای کند. 
وی بیان کرد: جهاددانشگاهی اکنون در حوزه‌های مختلفی چون بهداشت و درمان، صنعت، توسعه و ترویج صنعت کشاورزی و سایر حوزه‌ها به صورتی شایسته ورود پیدا کرده است. 
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نقش آفرینی تمام این موارد به شرط حمایت و توجه نهادهای زیربط است که امیدواریم محقق شود. 
انتهای پیام

text to speech icon