در راستای همایش ملی عناب؛

مسابقه عکس عناب برگزار می شود

۰۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۹ کد : ۹۰۰۱ عمومی
تعداد بازدید:۱۱۲۷
مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه عکس عناب همزمان با همایش ملی عناب در سوم شهریورماه جاری خبر داد.
مسابقه عکس عناب برگزار می شود

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، آسیه خزیمه نژاد با اشاره به اینکه مسابقه عکس عناب، رویدادی است که همزمان با همایش ملی عناب در سوم شهریورماه جاری برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این مسابقه بکارگیری زبان هنر در بیان اهمیت و جایگاه عناب در توسعه اقتصادی منطقه جنوب خراسان است.

وی،  عناب، رونق و توسعه اقتصادی، عناب و فرهنگ زندگی روستایی، طبیعت و منظره نگاری عناب را از موضوعات مسابقه عکس عناب عنوان کرد.

مسئول روابط عمومی همایش ملی عناب، آخرین مهلت ارسال آثار را 10 مرادماه 98 را اعلام کرد و یادآور شد: عکس های منتخب 3 شهریورماه 98همزمان با همایش ملی عناب به نمایش در خواهد آمد.

 خزیمه نژاد با اشاره به جوایز مسابقه عکس عناب، عنوان کرد: به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر مسابقه و مبلغ 50۰۰٬۰۰۰ ریال برای نفر اول، 3٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال به نفر دوم و  2٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال به نفر سوم اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد:  رضا خالدی ، محمد علی بیدختی ، احمد عابدی به عنوان هیأت داوران این مسابقه انتخاب شدند.

گفتنی است شرایط پذیرش آثار ارسالی نیز به شرح زیر است:

1.  همه‌ی عکاسان آماتور و حرفه‌ای حق شرکت در مسابقه را دارند.

2.   نگاه مستنـد هدف اصلی این مسابقه است. لذا عکس‌های دستکاری‌شده به شکلی که خاصیت مستند بودن عکس مخدوش گردد، پذیرفته نمی‌شود.

3.  هر عکاس می‌تواند حداکثر ده عکس به دبیرخانه مسابقه ارسال نماید.

4.  آثار می‌توانند رنگی یا  سیاه و سفید باشند.

5.  آثار باید فقط به صورت فایل اصلی و در اندازه ضلع بزرگ حداکثر 70 سانتیمتر روی دی‌وی‌دی(به آدرس: خیابان پاسداران، میدان قدس، جهاددانشگاهی خراسان جنوبی) و یا از طریق مراجعه به سایت همایش ملی عناب(jujube2019.ir)  ارسال شوند و نیازی به ارسال پرینت یا نسخه چاپ‌شده نیست.

6.  شرکت‌کننده با ارسال آثار خود اعلام می‌کند که عکس‌های ارسالی متعلق به اوست و مسئولیت اخلاقـی و حقوقی ناشی از این امر به عهده فرستنده آثار است و مسئولیتی از این بابت متوجه برگزارکننده نیست. اما در صورت وقوع چنین امری هرگونه عنوان، جایزه و امتیازی که به ارسال‌کننده تعلق گرفته باشد از وی پس گرفته خواهد شد.

7.  حق استفاده از آثار پذیرفته‌شده برای برگزارکننده جهت امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی با رعایت حقوق معنوی عکاس حق اثر محفوظ است.

8.   ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این مسابقه  است.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: همایش ملی عناب مسابقه عکس عناب سوم شهریورماه