رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی؛

از طرح های موثر در پیشرفت و آبادانی استان حمایت می کنیم

۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۱ کد : ۸۶۵۱ اشتغال
تعداد بازدید:۱۱۴۰
رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: از طرح های موثر در پیشرفت و آبادانی استان حمایت می کنیم .
از طرح های موثر در پیشرفت و آبادانی استان حمایت می کنیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، جلال الدین صادقی در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  به معرفی فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی پرداخت .

وی ادامه داد: معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی متناسب با مأموریتی که جهاددانشگاهی کشور به آن واگذار کرد در سه محور گیاهان دارویی استراتژیک « عناب، زرشک و زعفران» ، آسیب های اجتماعی  و مدیریت شهری و روستایی پرداخته و اقداماتی انجام داده است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه آموزش های کوتاه مدت؛، آموزش های ضمن خدمت ، آموزش عالی، مرکز آزمون و کالج زبان های خارجی جهاددانشگاهی را داریم، گفت: در حوزه فرهنگی خبرگزاری های ایسنا، ایکنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) ،سازمان دانشجویان، دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی و فرهنگسرای ابن حسام فعالیت دارد.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی، استان کم بهره ای است که پروسه اقتصادی جمعیت روستایی آن وابسته به کشاورزی از جمله گیاهان دارویی است که  جهاددانشگاهی در این زمینه مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی را راه اندازی کرد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری همایش ملی عناب در 3 و 4 شهریورماه گفت: با برگزاری این همایش به دنبال معرفی محصول عناب به ایران و نشر فرهنگ استفاده از آن هستیم.

مجید پور عیسی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: از طرح های موثر در پیشرفت و آبادانی استان حمایت می کنیم .

text to speech icon

کلید واژه ها: رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی همایش ملی عناب حمایت