حضور خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه قرآن خراسان‌جنوبی

۰۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۲ کد : ۸۰۷۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۱۵۳
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی از حضور خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در نمایشگاه قرآن و عترت خراسان‌جنوبی خبر داد.
حضور خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه قرآن خراسان‌جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی همزمان با ماه مبارک رمضان، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان‌جنوبی از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل سالن شماره ۲ حسینیه جماران بیرجند پذیرای علاقمندان خواهد بود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: خبرگزاری ایکنا نیز به عنوان تنها خبرگزاری قرآنی در سطح کشور در این نمایشگاه حضور دارد.

مرادی یادآور شد: خبرگزاری ایکنا مفتخر به تربیت خبرنگاران قرآنی است و در طول سال با برگزاری کارگاه‌هایی سعی در جذب افراد علاقمند به این حوزه و پرورش خبرنگار قرآنی دارد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌ با مدیران موسسات قرآنی، بررسی مشکلات این مؤسسات، معرفی نرم‌افزارها و کتب قرآنی، معرفی تولیدات فضای مجازی در حوزه قرآن، انجام مصاحبه‌های قرآنی و برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع تدبر در قرآن از برنامه‌های غرفه ایکنا در این نمایشگاه است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: پذیرش و ثبت‌نام خبرنگاران افتخاری قرآنی و ارائه مشاوره به علاقه مندان به فعالیت در زمینه خبرنگاری قرآنی، پوشش اخبار و رویدادهای نمایشگاه به صورت ویژه، معرفی غرفه‌های نمایشگاه،  نشست و گفت‌وگو در غرفه ایکنا با حضور شخصیت‌ها و فعالان قرآنی از جمله فعالیت‌های این خبرگزاری تخصصی قرآنی در نمایشگاه امسال است.

text to speech icon

کلید واژه ها: خبرگزاری ایکنا حضور نمایشگاه قرآن