با شرکت ۲۱ تیم؛

هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۳ کد : ۶۶۲۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۱۱۷
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌ جنوبی گفت: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با نشان خواجه نصیرالدین طوسی در مرحله استانی در خراسان جنوبی از فردا ،۱۰ اردیبهشت ماه در دانشگاه بیرجند آغاز می‌شود.
هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، حمید مرادی گفت: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور 21 تیم از دانشگاه‌های استان از دهم اردیبهشت‌ماه جاری در پردیس دانشگاه بیرجند آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مناظره فرصتی برای یادگیری است، افزود: در این مسابقات دانشجویان با کار گروهی و منسجم و هدفمند آشنا شده و این مسابقات در ایجاد انگیزه، ارتقاء دانش و آگاهی، تمرین و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو بسیار تاثیرگذار است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌ جنوبی بیان کرد: این مسابقات در چهار روز، صبح و بعدازظهر، در سالن فرهنگ ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

مرادی با بیان اینکه ورود برای تمامی دانشجویان به این مسابقات آزاد است، یادآور شد: این مسابقات زیر نظر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دانشگاه بیرجند، دانشگاه صنعتی بیرجند، آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار می‌‌شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: هشتمین مناظره جهاددانشگاهی خراسان جنوبی