جهاددانشگاهی از سرمایه های علمی کشور محسوب می شود

۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰ کد : ۴۷۳۲۰ عمومی
تعداد بازدید:۳۹۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جهاددانشگاهی در تولید علم، از سرمایه های علمی کشور محسوب می شود که توسعه و پیشرفت آن به توسعه و پیشرفت علمی کشور می انجامد و لازم است حمایت های ویژه ای از این مراکز علمی صورت گیرد.
جهاددانشگاهی از سرمایه های علمی کشور محسوب می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت 16 مرداد، چهل و دومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ضمن عرض تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، گفت: بی تردید جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب اسلامی، پیشرفت های علمی و توفیقات بسیار زیادی در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی داشته است.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی در تولید علم، از سرمایه های علمی کشور محسوب می شود که توسعه و پیشرفت آن به توسعه و پیشرفت علمی کشور می انجامد و لازم است حمایت های ویژه ای از این مراکز علمی صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با گرامی داشت فرارسیدن ۱۶ مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، فعالیت های جهاد دانشگاهی استان در حوزه پژوهش، آموزش، فرهنگی، تجاری سازی و اشتغال را مطلوب و ارزشمند دانست و از زحمات خالصانه جهادگران جهاددانشگاهی تشکر و قدردانی کرد.

text to speech icon