مجوز مرکز آموزش مهارتی علوم‌ پزشکی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی صادر شد

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴ کد : ۲۸۶۷۳ آموزشی
تعداد بازدید:۷۵۴
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاددانشگاهی استان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
مجوز مرکز آموزش مهارتی علوم‌ پزشکی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی صادر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی با اشاره به اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از سوی وزارت بهداشت گفت: این مرکز جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی پزشکی در استان برای جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای با هدف سامان دهی آموزش های مهارتی و حرفه ای نظام سلامت در استان، استفاده از ظرفیت های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت، راه اندازی شد، بیان کرد:  ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی حرفه ای و استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی پس از کسب مجوز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی در این مرکز بر مبنای استانداردها و قوانین آموزشی مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی برگزار و منجر به کسب یا ارتقاء مهارت حرفه‌ای مهارت‌آموز و همچنین سبب افزایش توانمندی شغلی فرد در حوزه پزشکی از طریق افزایش مهارت‌های مرتبط با حرفه می‌شود.

صادقی با تأکید بر اینکه از مهمترین اهداف این مرکز و اولویت های آن حل مشکلات و نیازهای جامعه است، یادآور شد: در مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاددانشگاهی متقاضیان با سطوح تحصیلاتی دیپلم تا دکتری می توانند به تناسب در دوره های مهارتی و حرفه ای پزشکی شرکت کنند.

text to speech icon