ارسال ۱۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه‌‌ای شعر ابن حسام

۰۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۱ کد : ۲۸۲۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۶۶
دبیر اجرایی دومین جشنواره منطقه ‌ ‌ای شعر ابن حسام از ارسال ۱۶۰ اثر شعر و دو مقاله به دبیرخانه جشنواره منطقه ‌ ‌ای شعر ابن حسام خبر داد.
ارسال ۱۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه‌‌ای شعر ابن حسام

حمید مرادی در گفت‌وگو با روابط عمومی گفت: جشنواره منطقه‌ای شعر ابن حسام برای دومین سال پیاپی در شهرهای بیرجند و خوسف برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای شعر ابن حسام در سه بخش اصلی، جنبی و پژوهشی برگزار می‌شود، افزود: در بخش اصلی، شاعران می   ‌توانند آثار   خود را در قالب‌های شعری غزل، قصیده، مثنوی، سپیده و به صورت آزاد ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین بخش جنبی این جشنواره شامل؛ محیط‌زیست و آسیب‌های اجتماعی می‌شود که علاقمندان به شعر می‌توانند اشعار خود را در زمینه   خشکسالی، عشق، خانواده، گذشت و موارد دیگر ارسال کنند.

مرادی اظهار کرد: در جشنواره امسال بخش پژوهش به جشنواره اضافه شده و علاقمندان می‌توانند در زمینه شرح آثار و احوال ابن حسام، آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: امسال ظرفیت پذیرش  آثار  از هنرمندان و شاعران محدود شده و هر شاعر می‌تواند   سه تا پنج    اثر به دبیرخانه ارسال کند.

دبیر اجرایی دومین جشنواره منطقه  ‌ای شعر ابن حسام   با اشاره به ارسال 160 اثر شعر و دو مقاله به دبیرخانه این جشنواره، یادآور شد:   شاعران می  ‌توانند آثار خود را تا پایان آذرماه امسال به آدرس     www.jdkj.ir   ارسال کنند.

text to speech icon

کلید واژه ها: میراث فرهنگی جهاد دانشگاهی جشنواره شعر ابن حسام غزل قصیده شاعر مثنوی