تقدیر از معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در طرح ملی «ایران مرز پرگهر»

۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۶۳۲۶ فرهنگی
تعداد بازدید:۶۸۸
اختتامیه پانزدهمین دوره طرح ملی "ایران مرز پرگهر" هفتم آذر به صورت مجازی برگزار و حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به عنوان معاون برگزیده در این طرح معرفی شد.
تقدیر از معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در طرح ملی «ایران مرز پرگهر»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، اختتامیه پانزدهمین دوره طرح ملی "ایران مرز پرگهر" روز گذشته، هفتم آذر به صورت مجازی برگزار و از حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد به عنوان معاون برگزیده  تقدیر و تشکر شد .

متن تقدیرنامه بدین شرح است؛
جناب آقای حمید مرادی

معاون محترم جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی

اعتلای فرهنگ و تمدن ایران و شکوفایی دانش و اندیشه، همواره رسالت دلبستگان تمدن دیرینه ایران اسلامی بوده است. ساکنان و آبادگران این سرزمین سپند از سرآغاز تاریخ تا امروز در پرتو ایمان و اعتقاد موجب سرافرازی و مباهات ملل آزاد جهان بوده اند.

بی گمان کوشش های گسترده، بدیع و موثر جنابعالی در شناسایی و شناساندن "مرز پرگهر ایران" کوششی شایان تقدیر برای حفظ میراث فرهنگی این سرزمین و آشناسازی دانشجویان با دستاوردهای فناورانه و علمی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است. اینک همزمان با اختتامیه پانزدهمین دوره طرح ملی "ایران مرز پرگهر" با اهدای لوح سپاس از کوشش های ارزشمند حضرتعالی قدردانی می‌شود. توفیق روزافزون شما در عرصه های زندگی و خدمت به فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

text to speech icon