طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تبدیل به یک نقشه راه شده است

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۴ کد : ۲۲۸۱۵ اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۳۳
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی تبدیل به یک نقشه راه شده است که محصول نظارت و کارفرمایان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی است.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تبدیل به یک نقشه راه شده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی، امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه، در نشست بررسی روند اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای طرح ملی مشاغل خانگی استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از ۹ استان پایلوت کشور انتخاب و از سال ۹۶ اجرای این طرح در استان آغاز شد.

وی بیان کرد: ویژگی‌های این طرح عدم وابستگی به تسهیلات اولیه، شناسایی مزیت‌های شغلی استان، ثبت نام متقاضیان، استعداد سنجی متقاضیان آموزش و توانمندسازی و مشاوره افرادی که توان ورود به طرح دارند، شناسایی افراد پشتیبان و در نهایت اتصال به بازار و نظارت بر تکمیل شدن این زنجیره بوده است.

صادقی اظهار کرد: در حال حاضر مزیت‌های نسبی استان در حوزه مشاغل خانگی شناسایی شده است و تمام تلاش این بوده که نیازها و پتانسیل‌های استان در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: طرح توسعه مشاغل خانگی تبدیل به یک نقشه راه شده است که محصول نظارت و کارفرمایان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی است.

text to speech icon