جهاد دانشگاهی؛ مولد فرهنگ خودکفایی و خوداتکایی

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰ کد : ۲۱۵۸۲ عمومی
تعداد بازدید:۵۷۱
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: جهاد دانشگاهی، همواره با انجام فعالیت‌های ارزشمند و اثربخش در راستای محرومیت‌زدایی، کمک به ارتقای دانش علمی و پژوهشی و در نتیجه خودکفایی و خوداتکایی کشور گام‌های بلندی برداشته است.
جهاد دانشگاهی؛ مولد فرهنگ خودکفایی و خوداتکایی

غلامرضا قوسی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، به مناسبت فرا رسیـدن ۱۶ مردادمـاه، سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، در پیامی تاسیس این نهاد انقلابی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، در متن این پیام آمده است:

ایران عزیز اسلامی در گذر از مقاطع مختلف تجربیات گرانسنگی را از سر گذرانده است. تلاش‌هایی که هریک به سبب نقش فعال خود از اهمیت والایی برخوردار است.

جهاد دانشگاهی، به عنوان یک نهاد فرهنگی، پژوهشی و آموزشی کشور همواره در انجام وظایف ذاتی خود و با انجام فعالیت‌های ارزشمند و اثربخش در راستای محرومیت‌زدایی، کمک به ارتقای دانش علمی و پژوهشی و در نتیجه خودکفایی و خوداتکایی کشورگام‌های بلندی برداشته است.

 اینجانب فرا رسیـدن ۱۶ مردادمـاه، سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را به جنابعالی و مجموعه همکاران و همچنین تمامی جهادگران جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

text to speech icon