جهاددانشگاهی نماد شکوفایی جوانان و اشاعه فرهنگ جهادی است

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰ کد : ۲۱۵۷۶ عمومی
تعداد بازدید:۶۴۰
مدیر کل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی گفت: جهاددانشگاهی نماد موفقیت و شکوفایی جوانان و اشاعه فرهنگ جهادی است
جهاددانشگاهی نماد شکوفایی جوانان و اشاعه فرهنگ جهادی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، رضا سلم‌آبادی، در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد اظهار کرد: یکی از محصولات انقلاب جهاددانشگاهی است و این نهاد، نمادی از استفاده درست از وقت و زمان با حداقل امکانات است.

وی با اشاره به موفقیت‌های ملی و بین‌المللی این نهاد در عرصه‌هایی چون ژنتیک و اقتصاد مقاومتی، افزود: مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی بیان کرد: این نهاد تجلی‌گاه تعهد و فرهنگ بوده و این فرهنگ را همراه با اصول دینی و انقلابی به جوانان و نخبگان انتقال می‌دهد.

سلم‌آبادی با اشاره به اثرگذاری و اثربخشی جهاددانشگاهی، افزود: یکی از مهم‌ترین نهادهایی که استعداد و علم جوانان را به ظهور می‌رساند، جهاد دانشگاهی است.

جلال الدین صادقی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: جهاددانشگاهی شبکه‌ای متشکل از بخش‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است و اکنون بزرگترین شبکه آموزش‌های کوتاه مدت در این نهاد فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه اکنون این نهاد ۴ هزار نفر عضو هیات علمی دارد که تعدادی از آنان دانشمندان بین‌المللی هستند، افزود: کمیته امداد در شناسایی نیازمندان واقعی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا برای پوشش دادن این فعالیت‌ها آمادگی کامل دارند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از اعلام آمادگی برای همکاری‌های دو یا چندجانبه با کنیته امداد خبر داد و یادآور شد: متاسفانه در استان محصول مشترک بین سازمانی کمتر دیده می‌شود که در این راستا نیز باید تلاش کرد.

text to speech icon