شرکت بیش از ۳۲۰ دانشجو در سامانه آزمون آنلاین علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۰۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵ کد : ۲۰۵۹۳ آموزشی
تعداد بازدید:۸۹۷
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند از برگزاری تمام امتحانات دروس نظری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان به صورت غیرحضوری و آنلاین خبر داد.
شرکت بیش از ۳۲۰ دانشجو در سامانه آزمون آنلاین علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، علیرضا معصومی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با توجه به مصوبه کمیسیون دانشجویی استان، طبق دستورالعمل ارسالی از ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی، تمام امتحانات دورس نظری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از طریق سامانه آزمون های برخط جهاددانشگاهی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این آزمونها از 21 تیرماه آغاز شده و تا 17 مرداد ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تاکنون 78 آزمون با 320 شرکت کننده با موفقیت برگزار شده و تا پایان امتحانات بیش از 53 آزمون دیگر برگزار خواهد شد.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند اظهار کرد: از سوی ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزاری کلاس های غیرحضوری و آزمون های نظری در همه‌ی مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیر حضوری ابلاغ شده و این مرکز طی ماه های گذشته نیز کلاس های غیرحضوری خود را در سامانه آموزش های مجازی جهاد دانشگاهی کشور (سامانه امجد) با حداقل مشکلات برگزار کرده است.

معصومی در پایان با بیان اینکه پیش بینی می شود این روند با توجه به تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در ترم آینده تداوم داشته باشد، تصریح کرد: ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی پذیرش مهرماه 99 نیز از ابتدای شهریورماه به صورت غیرحضوری (از طریق تارنمای سازمان سنجش) آغاز خواهد شد و این مرکز در 14 کد رشته بدون آزمون پذیرش دانشجو خواهد داشت.

text to speech icon