کارگاه آموزشی پیشرفته «شکار شهاب سنگ، فرصتی طلایی در اشتغال و کارآفرینی»

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱ کد : ۱۹۳۲۳ آموزشی
تعداد بازدید:۹۱۹
معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی پیشرفته "شکار شهاب سنگ، فرصتی طلایی در اشتغال و کارآفرینی" به همت جهاددانشگاهی استان خبر داد.
کارگاه آموزشی پیشرفته «شکار شهاب سنگ، فرصتی طلایی در اشتغال و کارآفرینی»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی گفت:  از آنجا که طبق آمار موجود شهاب سنگ‌ها بسته به نوع، وزن، مشخصات ظاهری و عمر خود از هر گرم 10 دلار تا هر گرم 4000 دلار ارزش‌گذاری می‌شوند، این حیطه شغل مهمی است.

وی افزود: از سویی دیگر، طبق بررسی‌های بعمل آمده در هر 0.7 درصد کیلومتر مربع حتما یک شهاب سنگ سقوط کرده و از طرف دیگر در برخی از کشورها نظیر عمان که به این ظرفیت پی برده‌اند، شکار شهاب سنگ‌ها جزو مشاغل بسیار پر درآمد محسوب می‌شود و صدها نفر نیز به این شغل مشغول هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا، معاونت آموزشی این سازمان قصد دارد با توجه به ظرفیت‌های مشخص در خصوص این موضوع، کارگاه آموزشی پیشرفته " شکار شهاب سنگ، فرصتی طلایی در اشتغال و کارآفرینی " با تدریس دکتر علیرضا عابدی متخصص زمین شناسی اقتصادی را برگزار کند.

ابراهیمی بیان کرد: متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند حداکثر تا 10 تیرماه از طریق سامانه jdrooyesh.ir  در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

 وی با اشاره به اینکه این کارگاه در 12 تیرماه جاری از ساعت 10 الی 12 در جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32219001 تماس حاصل کنند.

 

text to speech icon