اشرفی تأکید کرد؛

جهاددانشگاهی نهادی مؤثر در توسعه کار آفرینی

۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۵ کد : ۱۳۳۴۲ اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۸۳
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نقش مهم و اثربخش جهاددانشگاهی در توسعه کارآفرینی، گفت: سعی ما بر این است تا بتوانیم از حضور و ظرفیت های جهاددانشگاهی در سراسر استان استفاده کنیم.
جهاددانشگاهی نهادی مؤثر در توسعه کار آفرینی

:به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی،  سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به همراه معاونان  به مناسبت هفته کارآفرینی از واحد تعاون و کارآفرینی مستقر در جهاددانشگاهی استان بازدید کردند.

اشرفی با اشاره به اینکه برای کسب و کارهای جدید به مهارت ها و دانش منحصر به فردی نیاز داریم، گفت: تقویت ارتباط بین دانشگاه، صنعت، تعاون و تجاری سازی موجب پویایی در عرصه پژوهش کارآفرینی است.

وی تصریح کرد: هر چه ارتباط مراکز دانشگاهی با دستگاه ها بیشتر باشند در ارزیابی ها نتیجه بهتر خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نقش مهم و اثربخش جهاددانشگاهی در توسعه کارآفرینی، بیان کرد: سعی ما بر این است تا بتوانیم از حضور و ظرفیت های جهاددانشگاهی در سراسر استان به ویژه شهرستان هایی که دارای جمعیت بالایی هستند، استفاده کنیم.

اشرفی با تأکید بر اینکه نگاه ما، نگاه تعامل، آموزش و توجه به جوانان است، یاداور شد: اداره کار آمادگی خود را جهت انجام طرح های کارآفرینی از سوی جهاددانشگاهی را اعلام می کند.

مجتبی ابراهیمی، معاون آموزشی و مدیر سازمان تجاری سازی فناری و اشتغال جهاددانشگاهی ضمن تبریک هفته کارآفرینی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان دانشگاه نسل سوم عمل می کند و تلاش می کند بتواند جوانانی را پرورش دهد که نگاه کارآفرینی داشته و بتوانند علاوه بر ایجاد شغل برای خود، دیگران را نیز به این سمت هدایت کنند.

وی ادامه داد: در این راستا جهاددانشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های تخصصی دستگاه های اجرایی که مرتبط با موضوع ایجاد اشتغال عمل می کنند، استفاده کرده و آمادگی هر گونه همکاری مشترک را دارد.

  

text to speech icon

کلید واژه ها: تعاون کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی