نشست مشترک توسعه زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و اداره کل پست

۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۲۲۱۸ عمومی
تعداد بازدید:۸۲۵
نشست مشترک توسعه زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و اداره کل پست استان برگزار شد و دو طرف بر استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت یکدیگر تاکید کردند.
نشست مشترک توسعه زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و اداره کل پست

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی جلال الدین صادقی امروز ۲۲ مهرماه در دیدار با مدیرکل پست استان با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی گفت: این نهاد همگام با شکل گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی در  جهت تحقق اهداف انقلاب فرهنگی در ۱۲ بهمن ۶۳ تشکیل شد.

وی ادامه داد: این واحد فعالیت های خود را در راستای سیاست های تدوین شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی با مشارکت در مدیریت دانشگاه ها شروع و  پس از بازنگری انجام شده در وظایف، این نهاد به عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی و خدماتی کشور به ارائه خدمت همت گمارد

صادقی اظهار کرد: این نهاد هم اکنون با چهار معاونت فرهنگی، پژوهشی ،آموزشی و پشتیبانی، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی ،مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی، مرکز آزمون، بانک خون بند ناف و یک سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال و ... مشغول فعالیت در استان  است.

 رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی  اشاره ای به مراکز فرهنگی جهاددانشگاهی از جمله فرهنگسرای ابن حسام، سازمان دانشجویان، مرکز گردشگری علمی و فرهنگی، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری ایکنا داشت.

صادقی با اشاره به ایجاد مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی گفت: تاکنون  فرآورده هایی ارزشمند از عناب توسط پژوهشگران مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تولید شده است.

معرفی بانک خون بند ناف، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال، مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک، دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت جهاددانشگاهی از دیگر مباحث مطرح شده توسط رییس جهاددانشگاهی استان بود.

علی الهامی، مدیرکل پست خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: پست در کشورهای توسعه یافته ابزار قدرتمندی در اختیار دولت و مردم است و با اجرایی کردن شعار پست که «جز کار و تفریح از منزل خارج نشوید» طوری شرایط را به وجود می‌آورند که مردم امور خود را به پست واگذار کنند و از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: این تحولات سبب گره گشایی در بسیاری از مشکلات و کاهش ترافیک و صرفه‌جویی در وقت مردم می‌شود و بهره مندی زیادی برای کشور دارد طوری که کلید بسیاری از مشکلات در کلانشهرها می‌تواند باشد.

در پایان مصوب گردید تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و اداره کل پست استان منعقد شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اداره کل پست خراسان جنوبی نشست