پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۴ کد : ۱۰۳۶۰ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۲۷۵
استاندار خراسان جنوبی در پیامی سی و نهمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی را تبریک گفت.
پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی

تأسیس "جهاددانشگاهی" در 16 مرداد 1359 حرکتی مناسب در آغاز "انقلاب اسلامی ایران" بوده است و این ظرفیت اکنون به عنوان یک سرمایه ملی توانسته به خوبی در خدمت تولید علم قرار گیرد

جهاد دانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید دانش بنیان بر اساس توان ملی و آموزش های تخصصی برای توسعه اشتغال جوانان نقش مثبت و ارزنده ای داشته است، این نهاد انقلابی با روحیه مدیریت جهادی و بهره گیری از استعدادهای جوان در بدنه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم در کشور به یک نشان معتبر تبدیل شده است.

نگرش "خودکفایی و بهره‌مندی از دانش داخلی" می‌تواند منشا رشد و توسعه همه‌جانبه باشد و با عینیت بخشیدن به توانمندی‌های ملی، کشور ایران را در مسیر پیشرفت قرار دهد؛ در این بین جهاد دانشگاهی توانسته علوم و فن آوری روز دنیا را به خوبی در مراکز علمی خود پایه گذاری و با نگاه "ارزشی و جهادی" مراتب علمی را به خوبی محقق کند.

از اقدامات ارزشمند این نهاد انجام تحقیقات کاربردی متناسب با نیاز جامعه و تبدیل علم به ثروت بر اساس مزیت های منطقه ای است.

اینجانب سالروز "تاسیس جهاد دانشگاهی" را به "دانشجویان، اساتید و کارکنان این نهاد انقلابی" تبریک عرض نموده و امیدوارم مانند گذشته همچنان در راستای ارزش های انقلاب و خودکفایی دانش داخلی، گام های موثری بردارند.

text to speech icon

کلید واژه ها: پیام استاندار خراسان جنوبی سی و نهمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی