فرهنگی - آرشیو

تلاش رسانه‌ای برای ترویج اهدای خون گالری

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: مشارکت موثر مردم خراسان جنوبی در انتقال خون نشان می‌دهد که تلاش رسانه‌ها و افزایش سطح آگاهی می‌تواند در افزایش آمار اهداء کنندگان خون و نجات جان انسان‌ها تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

ادامه مطلب
ارائه شیوه های مختلف از محتوای هدفمند در رسانه‌ها
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تأکید کرد:

ارائه شیوه های مختلف از محتوای هدفمند در رسانه‌ها گالری

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با تأکید بر ارائه شیوه های مختلف از محتوای هدفمند در رسانه‌ها، بیان کرد: مهم‌ترین عامل در عصر امروز رسانه موضوع زمان است.

ادامه مطلب
توانمندی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در روند توسعه استان

توانمندی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در روند توسعه استان

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن خدمات زیادی انجام داده است، تصریح کرد: این نهاد در بسیاری از حوزه‌های مهم کشور که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند ورود موفقی داشته و بسیاری از مسئولان نیز به این باور رسیده اند که اگر از توان جهاددانشگاهی استفاده شود خروجی مطلوبی خواهد داشت.

ادامه مطلب
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد:

نقش اطلاع رسانی آگاهانه و مداوم در کاهش آسیب های اجتماعی

دکتر مهدی ابراهیمی اظهار کرد: یکی از راهکارهایی که باعث افزایش آگاهی جامعه می‌شود، اطلاع رسانی آگاهانه و مداوم است تا بتوانیم ذهن افکار عمومی را به سمت آسیب های اجتماعی و اهمیت مشارکت مردم در کاهش آن سوق دهیم.

ادامه مطلب
در کارگاه جهاد تبیین در قیام امام حسین(ع) مطرح شد:

ضرورت ورود علمی به قیام عاشورا

دبیر شورای جهاد تبیین جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی با ایجاد تمایز مفهومی میان واقعه و جریان در تحلیل متن تاریخی گفت: اگر بخواهیم در حوزه بینش و شناخت افراد نسبت به قیام عاشورا اقدامی انجام دهیم باید در حوزه جریان شناسی کار موثری انجام دهیم نه تنها تمرکز صرف بر واقعه.

ادامه مطلب