تا ۱۸ بهمن‌ماه؛ ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خراسان جنوبی تمدید شد.

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۶ کد : ۶۸۱۲۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۴۶
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از تمدید ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان جنوبی خبر داد.
تا ۱۸ بهمن‌ماه؛ ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خراسان جنوبی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی، حمید مرادی در توضیح برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در مرحله استانی با همکاری سازمان دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در پایان بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.
وی افزود: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیرعلمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به‌روزآمدی و کارایی مباحث، نقل‌ها و منابع و اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات از جمله مهم‌ترین خط‌‌مشی‌های مسابقات مناظره دانشجویان می‌باشد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند، تقویت انگیزه‌های ارتقاء دانش و آگاهی در میان دانشگاهیان، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و توسعه فرهنگ گفت‌وگو است.
مرادی با تشریح ضوابط تیم‌ها، بیان کرد: هر تیم متشکل از چهار دانشجو است. اعضای یک تیم می‌توانند از رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف باشند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای تمامی تیم‌های شرکت‌کننده، به تیم‌های برتر استانی که به مرحله کشوری راه خواهند یافت، جوایزی اهدا می‌شود، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به دبیرخانه مسابقات مناظره دانشجویی به نشانی بیرجند، خیابان آیت الله غفاری، تقاطع خیابان قدس غربی، ساختمان دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 32207073  و 32207298 داخلی 120 تماس حاصل نمایند.
مرادی بیان کرد: دانشجویان می‌توانند تا 18 بهمن‌ماه برای ثبت‌نام به آدرس www.jdkhj.ir مراجعه کنند.

لینک ثبت نام در مناظره دانشجویان

text to speech icon

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی هشتمین مسابقات ملی مناظره دانشجویان مناظره