تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی عناب/ ۳و ۴ شهریور زمان برگزاری همایش

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۶ کد : ۶۰۸۲ پژوهشی
تعداد بازدید:۹۶۷
پویان با اشاره به تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی عناب تا ۱۲ تیرماه سال آینده، زمان برگزاری همایش را سوم و چهارم شهریور ۹۸ اعلام کرد.
تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی عناب/ ۳و ۴ شهریور زمان برگزاری همایش

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، محسن پویان، دبیر همایش ملی عناب با اشاره به درخواست پژوهشگران جهت ارسال مقاله گفت: مهلت دریافت مقاله در اولین همایش ملی عناب تا 12 تیرماه 98 تمدید شده است.
وی اظهار کرد: اولین همایش ملی عناب، با اهداف فراهم کردن زمینه ارائه جدیدترین فعالیت های پژوهشی مرتبط با عناب، شناسایی پژوهشگران فعال در زمینه عناب، تلاش برای فراهم کردن افزایش بهره‌وری اقتصادی و تجاری از محصول عناب، شناسایی چالش ها و فرصت های پیش رو در تولید، تجارت و فرآوری عناب و فراهم کردن زمینه هم‌افزایی اندوخته های پژوهشی با موضوع عناب برگزار می‌شود.
پویان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان ملی در این همایش، افزود: این همایش در محورهای کشاورزی و منابع طبیعی، داروسازی، پزشکی، دامپزشکی، فرآوری و صنایع غذایی و اقتصاد، تجارت و صادرات سوم و چهارم شهریورماه همزمان با فصل برداشت عناب برگزار می شود.
دبیر همایش ملی عناب یادآور شد:  سازمان¬ها¬ی دولتی و غیر دولتی  علاقه ¬مند به همکاری می توانند از طریق مراجعه به مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و یا  سایت www.jujube2019.ir   اعلام آمادگی نمایند.

text to speech icon

کلید واژه ها: تمدید مهلت همایش ملی عناب 3 و 4 شهریور مقاله