فرماندار خوسف:

تببین بازاریابی و برندسازی عناب؛ لازمه تعالی محصول استراتژیک استان

۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۱ کد : ۴۴۰۰ پژوهشی
تعداد بازدید:۱۱۶۶
محمد شفیعی تأکید کرد: تبیین بازاریابی و برندسازی عناب لازمه  تعالی این محصول استراتژیک استان است.
تببین بازاریابی و برندسازی عناب؛ لازمه تعالی محصول استراتژیک استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، رییس جهاددانشگاهی استان به همراه تیم اجرایی همایش ملی عناب، 11 دی ماه با محمد شفیعی، فرماندار خوسف دیدار کردند.

جلال الدین صادقی با اشاره به برگزاری همایش در 8 و 9 اردیبهشت ماه در بیرجند، فراهم کردن زمینه ارائه جدیدترین فعالیت­ های پژوهشی مرتبط با "عناب،شناسایی پژوهشگران فعال در زمینه عناب و تلاش برای فراهم کردن افزایش بهره ­وری اقتصادی و تجاری از محصول عناب را از مهمترین اهداف برگزاری همایش برشمرد.

 وی ادامه داد: همایش ملی عناب متشکل از کمیته علمی و اجرایی و شورای راهبردی است که فقط مجموعه‌ای نزدیک به 30 نفر از متخصصین، اعضای کمیته علمی و داوران را تشکیل می‌دهند.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه عناب محصول فوق استراتژیک خراسان جنوبی است، گفت: برگزاری همایش همکاری و مساعدت جدی فرمانداری را می طلبد.

محمد شفیعی، فرماندار خوسف نیز در این دیدار  معرفی دهکده گیاهان دارویی را شروع بسیار خوبی در زمینه گیاهان دارویی عنوان کرد و گفت : بدون شک همایش ملی عناب می تواند تکمیل کننده پروسه معرفی گیاهان دارویی استان به ویژه محصولات استراتژیک باشد.

وی با بیان اینکه تبیین بازاریابی  و برندسازی عناب، لازمه تعالی محصول استراتژیک استان عنوان کرد: دعوت از شرکت های دانش بنیان و صنایع تبدیلی مواد غذایی می تواند دراین همایش اثربخش باشد.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه برگزاری همایش ها می تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت های استان داشته باشد، بر حمایت همه دستگاه ها از همایش ملی عناب تاکید کرد.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: تبیین بازاریابی برندسازی عناب استراتژیک