۴۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام رسید

۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۳ کد : ۷۵۵۷۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۱
رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در میان ۴۸۹ اثر واصله به دبیرخانه جشنواره، ۵ اثر آیینی، سه اثر مقاومت و یک اثر در بخش دانشجویی به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند. 
۴۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام رسید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سیدمحمدحسین سیدکاشی، ۲۸ شهریور در جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام که در خوسف برگزار شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان در سال‌های ۹۷، ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و هنری ابن حسام خوسفی را با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار کرد. 
وی با بیان اینکه این جشنواره‌ها با هدف معرفی شخصیت ابن حسام به مردم برگزار شد، افزود: امسال با حمایت و همت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار کنگره ملی ابن حسام در بخش‌های مختلف در حال اجراست که جهاددانشگاهی بخش فرهنگی آن را برعهده دارد و براین اساس اجرای جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام در سه بخش اصلی شعر آیینی، ایثار و شهادت و دانشجویی برنامه ریزی شد. 
رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: از میان ۴۸۹ اثر واصله به دبیرخانه جشنواره، ۵ اثر در حوزه شعر آیینی، سه اثر در بخش مقاومت و یک اثر در بخش دانشجویی به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی خواهند شد. 
سیدکاشی از استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار خوسف و رییس دانشگاه بیرجند، شهرداری، میراث فرهنگی، و فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف، اصحاب رسانه و همکاران‌ جهاددانشگاهی در حوزه معاونت فرهنگی، در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.

text to speech icon