پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل" جهاد دانشگاهی "

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۴ کد : ۷۴۳۳۳ اخبار پربازدید عمومی
تعداد بازدید:۷۱
به مناسبت ۱۶ مرداد چهل و چهارمین سالگرد تشکیل "جهاد دانشگاهی" استاندار خراسان جنوبی پیام تبریک صادر کرد
پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل" جهاد دانشگاهی "

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت 16 مرداد چهل و چهارمین سالگرد تشکیل"جهاد دانشگاهی" پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

"به نظر من جهاد دانشگاهی فقط یک نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ است، یک سمت‌گیری و حرکت است. هرچه بتوانیم ما این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم و آن را پایدار و استوار کنیم، کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش برده‌ایم". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

جهاد دانشگاهی، این نهاد برآمده از انقلاب اسلامی، از بدو تأسیس تاکنون با پیشرفت ها و توفیقات فراوانی در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و... مواجه بوده و در این عمر 44 ساله خود با بهره برداری درست و بموقع از رهنمودها و سیاست ‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله)، روز به روز بالنده‌تر شده است.

بدون تردید کار جهادی، روحیه انقلابی و استفاده از نیروهای جوان مؤمن و متخصص از مؤلفه‌های شاخص جهاد دانشگاهی است که با کمترین هزینه‌ها و امکانات و با وجود تمام موانع و محدودیت‌ها در تحقق شعار "ما می‌توانیم" مؤثر بوده و کارنامه درخشانی را از این مجموعه آموزشی و پژوهشی به یادگار گذاشته است.

فعالیت های تخصصی پژوهشگاه رویان، خدمات متنوع آموزشی، اقدامات پژوهشی، تحقیقاتی، فرهنگی، پیشرفت های رسانه ای از طریق خبرگزاری ایسنا و اولین خبرگزاری تخصصی قرآن (ایکنا) و ... تنها بخش هایی از توفیقات این نهاد علمی در کلان کشور است، کمااینکه عملکرد جهاد دانشگاهی در خراسان جنوبی و به طور ویژه در بهره برداری از ظرفیت های خدادادی همچون گیاهان دارویی و ... قابل تأمل و تحسین بوده، در تکمیل چرخه های فرآوری و تولید و در نتیجه توسعه اقتصادی این استان نقش بسزایی داشته است.

اینجانب فرارسیدن شانزدهم مرداد ماه، سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی را به کارکنان خدوم این نهاد انقلابی، جامعه دانشگاهی و مردم شریف استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال، توفیق روز افزون و دستیابی به قله‌های رفیع علم و فناوری را برای همه دانشگاهیان و جویندگان حکمت و معرفت در سراسر ایران زمین مسئلت دارم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

text to speech icon

کلید واژه ها: 16 مردادماه؛ سالروز تأسیس جهاددانشگاهی چهل و چهارمین سالگرد پیام استاندار خراسان جنوبی پیام استاندار