برگزاری کارگاه اصول مبانی نظری ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۶ کد : ۷۴۳۰۷ آموزشی
تعداد بازدید:۱۰۷
جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی کارگاه اصول مبانی نظری ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد را برگزار کرد.
برگزاری کارگاه اصول مبانی نظری ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان جنوبی، کارگاه اصول مبانی نظری ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد به مدت 8 ساعت  برای کارکنان اداره استاندارد برگزار شد.
الهام زنجیری مدیر مرکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت نقش آموزش در ارتقاء نظام سلامت اداری و افزایش مهارتهای شغلی کارکنان، دوره آموزشی آشنایی با قانون ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد،  ویژه کارکنان اداره استاندارد برگزار شد.
وی اظهار کرد: از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آشنایی شرکت‌ کنندگان با آیین نامه پیشگیری و مبارزه با فساد، آشنایی با قوانین و دستورالعمل های مرتبط و ... می باشد.
وی افزود: در این دوره آموزشی که به مدت 8 ساعت با حضور 50 نفر از کارکنان اداره استاندارد برگزار شد، مباحثی پیرامون تعریف سلامت اداری، عوامل تهدید کننده سلامت اداری، ویژگی ها و کارکردهای نظام سالم اداری، شیوه های افزایش سلامت اداری، تعریف انواع فساد اداری، مصادیق فساد اداری، عوامل موثر در ارتقاء سلامت اداری، اهمیت و ضرورت مقابله با فساد و برنامه ریزی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی ایران از جمله مهمترین سرفصل های ارائه شده در این دوره است.

text to speech icon