مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی برگزار شد

۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۶ کد : ۷۳۴۹۷ آموزشی
تعداد بازدید:۲۰۹
 مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان با حضور مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، در این مراسم که با حضور رییس و معاونان جهاددانشگاهی واحد، همکاران مرکز علمی کاربردی و همکاران معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی برگزار شد، به برخی از تلاش‌ها و دستاوردهای معاون سابق آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی اشاره شد.

مجتبی ابراهیمی رومنجان، در این مراسم از همکاری و همراهی همه همکاران تشکر و قدردانی کرد و به ارائه مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه پرداخت.

نرگس معصومی مفرد، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مجتبی ابراهیمی رومنجان از همه همکاران معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی خواست برای ادامه موفقیت‌های این معاونت، با همراهی و همدلی برنامه‌ها را پیش برند.

در پایان لوح تقدیری از سوی رییس جهاددانشگاهی استان، به‌پاس سپاس از خدمات مجتبی ابراهیمی رومنجان به وی اهدا گردید.

گفتنی است، پیش از این معصومی مفرد مسئولیت سرپرستی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند را بر عهده داشت. وی که دارای مدرک دکتری زبان انگلیسی می‌باشد، سابقه مدیریت کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی را نیز در کارنامه خود دارد.
همچنین، مجتبی ابراهیمی رومنجان مسئولیت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی را برعهده داشت که به سمت سرپرستی اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور منصوب شده است.

text to speech icon