سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی منصوب شد

۲۰ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۹ کد : ۷۳۴۱۴ آموزشی
تعداد بازدید:۲۲۳
طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد منصوب شد. 
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی منصوب شد

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر نرگس معصومی مفرد به عنوان سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی منصوب شد. 
در متن حکم انتصاب که سوی سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ابلاغ شده، آمده است:  
نظر به تعهد، توانمندی و تجربیات ارزشمند سرکارعالی و با عنایت به موافقت معاون محترم آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی بر اساس تفویض اختیار ریاست محترم جهاد دانشگاهی کشور، به موجب این حکم و با حفظ سمت، به عنوان "سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد خراسان جنوبی" منصوب می‌شوید. 
امید است با اتکا به خداوند متعال در انجام وظایف محوله و با همکاری و همراهی جهادگران عزیز، شاهد اقداماتی ارزشمند و تحول‌آفرین در این حوزه باشیم. 
 
گفتنی است، پیش از این معصومی مفرد مسئولیت سرپرستی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند را بر عهده داشت. ایشان سابقه مدیریت کالج زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی را نیز در کارنامه خود دارد.
 پیش از ایشان، مجتبی ابراهیمی رومنجان مسئولیت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی را برعهده داشت که اخیراً به سمت سرپرستی اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور منصوب شده است.

text to speech icon