پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به نماینده منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۰ کد : ۷۱۲۲۷ عمومی
تعداد بازدید:۱۸۲
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، پیام تبریکی خطاب به نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر کرد. 
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به نماینده منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی طی پیامی به نماینده منتخب مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. 
متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«وَنَجْعَلُ لَکُمَا سُلْطَانًا فَلَا یَصِلُونَ إِلَیْکُمَا؛ بِآیَاتِنَا أَنْتُمَا وَمَنِ اتَّبَعَکُمَا الْغَالِبُونَ» 

به شما در عالم، قدرت و حکومتی می‌دهیم که هرگز دشمنان به شما دست نیابند، با این آیات و معجزات که شما را عطا کردیم شما و پیروانتان غالب خواهید بود.

جناب آقای دکتر سیدحسن هاشمی
 
نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف 

با سلام 

انتخابات امسال همچون دیگر حماسه‌های بی بدیل ملت ایران، میدان بزرگ دیگری از پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی و بیانگر همت والای مردم انقلابی در حمایت از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی بود. 

مردم خراسان جنوبی همانند دیگر ایرانیان در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضوری حماسه ساز در پای صندوق‌های رأی داشتند و از این حیث توانستند در رتبه دوم مشارکت در کشور قرار گیرند. سپس در دور دوم انتخابات نیز مردم سه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف کار ناتمام ۱۱ اسفندماه سال گذشته را به خوبی و شایستگی به اتمام رسانده و بار دیگر حماسه حضور آفریدند. 

اکنون که بار امانت حمایت این مردم ولایتمدار بر دوش شما قرار گرفته است، انتخاب شایسته شما را به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی موفقیت، توفیقات روزافزون جنابعالی را در دفاع از حقوق مردم منطقه از خداوند منان خواستارم. 

سیدمحمدحسین سیدکاشی 
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

text to speech icon

کلید واژه ها: دور دوم انتخابات مجلس مجلس دوازدهم نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف