کسب رتبه برتر سردبیر ایسنا و ایکنا خراسان‌جنوبی در جشنواره جوانان برتر ایران زمین

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۳:۲۰ کد : ۶۹۵۳۸ اخبار پربازدید فرهنگی
تعداد بازدید:۹۱
سردبیر ایسنا و ایکنا خراسان‌جنوبی در جشنواره  «جوانان برتر ایران زمین» حائز رتبه سوم شد.
کسب رتبه برتر سردبیر ایسنا و ایکنا خراسان‌جنوبی در جشنواره جوانان برتر ایران زمین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، در آیین تقدیر از منتخبین جشنواره «جوانان برتر ایران زمین»، سپیده قلندری اسفدن، سردبیر ایسنا و ایکنا خراسان‌جنوبی، حائز رتبه سوم شد.

در متن لوح تقدیر که از سوی استاندار خراسان جنوبی ابلاغ شد آمده است:

جوانان در هر کشوری یک نهال بالنده و محور حرکت به سوی پیشرفت هستند. ایران عزیز هم برای رسیدن به آینده‌ای روشن، چشم به تلاش جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی دارد و با فروغ آنان استقلال ایران رشدی صد چندان می‌یابد. بی‌تردید جوانانی که با وجود فراز و نشیب‌های فراوان در مسیر پیشرفت کشور قدم برداشته‌اند شایسته تقدیر و تشکر هستند.

لذا جهت ارج نهادن به این سرزمین جشنواره برتر ایران زمین در استان با «شعار جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» و با هدف شناسایی جوانان مستعد و توانمند برگزار و در این راستا انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان جوان برتر استان در موضوع تخصصی «کنشگر رسانه و فضای مجازی» تبریک گفته و از تلاش شما قدردانی می‌گردد.

امید است با پرچمداری شما جوانان، شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم ایران عزیزمان بر قله پیشرفت باشیم، در پایان توفیقات روزافزون شما را در خدمت به ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جوان برتر ایران زمین جوانان برتر ایران زمین