برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۹ کد : ۶۹۴۵۷ آموزشی
تعداد بازدید:۹۰
مدیر مرکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار و زنان خانه‌دار در جهاددانشگاهی استان خبر داد.
برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان جنوبی، الهام زنجیری، مدیر مرکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی با همکاری اداره کل استاندارد خراسان جنوبی، کارگاه آموزشی استانداردسازی مشاغل خانگی برای جامعه هدف زنان سرپرست خانوار و زنان خانه‌دار را برگزار کرد.
وی با بیان اینکه این کارگاه برای 50 نفر از جامعه هدف اجرایی شد، افزود: هدف از اجرای این دوره که 15 اسفندماه برگزار شد، استانداردسازی مشاغل خانگی به منظور حفظ رونق و سودآوری این مشاغل بود.
مدیر مرکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی که خراسان جنوبی از استان‌های پیشتاز در آن بود به شناسایی و توانمندسازی علاقمندان کسب و کارهای خانگی و همچنین اتصال به بازار و کمک به رونق فروش و تولید برای کارآفرینان کمک بسزایی کرد.
زنجیری یادآور شد: مدرسان این دوره،  مجتبی ابراهیمی از فعالان حوزه توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی و مصطفی بذری؛ سرپرست اداره استاندارد سازی، آموزش و ترویج اداره کل استاندارد استان بوده‌اند و امیدواریم بتوانیم در راستای آگاه‌سازی جامعه هدف در راستای رونق بازار و تولید گام برداریم.

text to speech icon

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی استانداردسازی مشاغل خانگی استانداردسازی مشاغل خانگی مشاغل خانگی