دعوت رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۲

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۶ کد : ۶۹۱۵۸ عمومی
تعداد بازدید:۱۰۶
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در بیانیه‌ای از مردم استان برای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۱۴۰۲ دعوت کرد.
دعوت رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، در آستانه فرارسیدن ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در بیانیه‌ای از جامعه دانشگاهی، جهادگران، صاحبان فکر و اندیشه و عموم مردم استان برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.
 متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جمهوری اسلامی ایران، همواره با سه عنصر خداباوری، خوداتکایی و مردم باوری، مسیر دشوار پیشرفت و تعالی را پیموده و بدون تردید تمام پیشرفت‌های کشور با تکیه بر این سه اصل حاصل شده و استمرار یافته است.
انتخابات نیز همچون تمام صحنه‌هایی که حاصل وحدت و انسجام ملی است، می‌تواند روح تازه‌ای را در کالبد وحدت اجتماعی جامعه مسلمان ایران، به عنوان سفارش اکید امام راحل جاری کند.
مشارکت حداکثری و حضور مردم در انتخابات پیش رو، پس از پیروزی در حماسه بزرگ 22 بهمن‌ماه به معنای حرکت در مسیر خودباوری و امید به آینده است که البته ثمراتی چون تقویت قدرت منطقه‌ای ایران در جهان و افزایش حس اعتماد به نفس و غرور ملی را نیز به همراه دارد.
نهاد انقلابی جهاددانشگاهی نیز در سال‌های پس از انقلاب همواره تلاش کرده تا بر دستاوردهای ملی با تکیه بر نبوغ داخلی تأکید ورزد و اکنون جهادگران این نهاد، هم‌پای دیگر مردم انقلابی استان در انتخابات 1402 حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و در جشن امید و شکوه ایران همراه ملت خواهند بود.
اینجانب از جامعه دانشگاهی، جهادگران و عموم مردم استان که همواره پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده‌اند، دعوت می‌نمایم تا با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر عزت و غرور ملی را به نمایش بگذارند.

سیدمحمدحسین سیدکاشی
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی 
1402/12/10

text to speech icon