محتواسازی الکترونیک در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و جریان مستمر آموزش‌های مجازی‌محور

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۷ کد : ۶۸۹۲۹ عمومی
تعداد بازدید:۱۴۱
مسئول تولید محتوای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: برای دستیابی به هدف یادگیری الکترونیکی، نیازمند داشتن برنامه‌ای منسجم برای تضمین تحقق اهداف سازمان هستیم که در جهاددانشگاهی این امر به صورت کلی با بهره‌گیری از اساتید و صاحب‌نظران، مورد استفاده قرار گرفته است تا روند آموزش‌های مجازی‌محور همواره مستمر باشد.
محتواسازی الکترونیک در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و جریان مستمر آموزش‌های مجازی‌محور

علی بهلگردی در گفت‌وگو با روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: محتوای الکترونیکی، یکی از نیازها در عصر حاضر است. در حوزه تولید محتوا می‌توان با کنار هم قرار دادن رسانه‌های مختلف از قبیل متن، تصویر و صدا، برای ارائه مفیدتر یک مطلب یا یک آموزش برای مخاطبان و فراگیران تلاش کرد.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی است که همواره در راستای رفع نیازهای جامعه براساس نیازسنجی‌های روز تلاش کرده است، تصریح کرد: برای دستیابی به هدف یادگیری الکترونیکی، نیازمند داشتن برنامه‌ای منسجم برای تضمین تحقق اهداف سازمان هستیم که در جهاددانشگاهی این امر به صورت کلی با بهره‌گیری از اساتید و صاحب‌نظران، مورد استفاده قرار گرفته است تا روند آموزش‌های مجازی‌محور همواره مستمر باشد.
مسئول تولید محتوای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این راستا و برای تحقق این هدف، واحد تولید محتوای جهاددانشگاهی استان از تیرماه 1401 به صورت متمرکز فعالیت خود را آغاز کرده است، بیان کرد: این واحد در حوزه‌های تولید ویدئو و تیزر، طراحی سایت، اجرا و گویندگی، تولید پادکست، طراحی پوستر، بروشور، کاتالوگ، پوشش همایش‌ها و سمینارها، تولید تیزر و ویدئوهای تبلیغاتی، تولید ویدئوی آموزشی، تولید پادکست آموزشی، گزارشی، تبلیغاتی، طراحی پوستر و آگهی، برگزاری رویداد بازاریابی، طراحی و پشتیبانی سایت فروشگاهی و غیر فروشگاهی، فروش و بازاریابی تولیدات آموزشی و مشاوره بازاریابی مشغول به فعالیت است.
بهلگردی با اشاره به رویکرد تخصص‌گرایی در این حوزه، تصریح کرد: محتواهای الکترونیکی با درنظرگرفتن تخصص و کارآیی می‌تواند مسیر مؤثر بودن را طی کرده و به رهیافت مناسبی برسد؛ بنابراین تمام سعی ما بر این است که از ابزارهای مناسب برای تولید محتوا استفاده شده و به حد کافی مطالب را جهت استفاده مخاطبان پوشش دهد.
وی با بیان اینکه حوزه تولید محتوا آماده همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌ها و همچنین تولید محتوای جذاب و مخاطب‌پسند از اساتید و صاحب‌نظران علوم و فنون مختلف است، یادآور شد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر با انعقاد تفاهم‌نامه می‌توانند به نشانی میدان قدس، جهاددانشگاهی خراسان جنوبی مراجعه و یا با شماره  تلفن8-32219356  ، داخلی 112 تماس حاصل کنند.

text to speech icon

کلید واژه ها: تولید محتوا تولید محتوای جهاد دانشگاهی محتوای متنی محتوای ویدئویی آموزش مجازی